Sådan får du den moderne kunde til at vælge lige netop din butik
NY BOG: Værdiskabende salg i detailhandlen
Sidste chance: Yderst begrænset restoplag til kun 100 kr plus moms og levering
Vi kan ikke spise mere, men vi kan spise bedre
Det er ikke sjovt at konkurrere på pris, hvis man har lagt kræfter og omhu i at fremstille et godt produkt. Men hvad skal man slå på, hvis man gerne vil differentiere sig på et overrendt fødevaremarked?
I denne bog gennemgår vi de 11 fødevaretrends, som påvirker forbrugeren mest, når han eller hun skal vurdere produktets, butikkens eller markedsføringens relevans.
Du får masser af konkrete eksempler på butikskoncepter, fødevareprodukter og markedsføring, der klæder dig på til at udvikle og sælge produkter, der er pengene værd for dine kunder
Du får bl.a. svar på
- Hvilke nye butikskoncepter de internationale kæder investerer i lige nu
- Hvad forbrugeren forventer af din convenience-løsning
- Hvorfor etik er det nye markedsføring
- Hvad sundhed betyder for den moderne forbruger
- Hvorfor alle (!) er på vej ind i fødevarebranchen
- Hvordan forbrugeren opfører sig under en økonomisk krise
Pris: 100 kr.
Eks. moms og levering
Bestil dit eksemplar nu (bemærk: kun få eksemplarer tilbage)
Skriv til: kontakt@birchogbirch.dk
Hvem har skrevet bogen?
Camilla & Flemming Birch har tilsammen tæt ved 30 års erfaring som trendforskere inden for forbrug, fødevarer og detailhandel. De har holdt over 500 foredrag, seminarer og workshops og skrevet mere end 500 artikler.
Mange virksomheder læner sig op ad Birch & Birch Food Trends årlige fødevareseminar, som forudser udviklingen i branchen.