BOG

Bog_værdiskabende salg i detailhandlen

Sådan får du den moderne kunde til at vælge lige netop din butik

NY BOG: Værdiskabende salg i detailhandlen

Sidste chance: Yderst begrænset restoplag til kun 100 kr plus moms og levering

Vi kan ikke spise mere, men vi kan spise bedre

Det er ikke sjovt at konkurrere på pris, hvis man har lagt kræfter og omhu i at fremstille et godt produkt. Men hvad skal man slå på, hvis man gerne vil differentiere sig på et overrendt fødevaremarked?

I denne bog gennemgår vi de 11 fødevaretrends, som påvirker forbrugeren mest, når han eller hun skal vurdere produktets, butikkens eller markedsføringens relevans.

Du får masser af konkrete eksempler på butikskoncepter, fødevareprodukter og markedsføring, der klæder dig på til at udvikle og sælge produkter, der er pengene værd for dine kunder

Du får bl.a. svar på

Pris: 100 kr.

Eks. moms og levering

Bestil dit eksemplar nu (bemærk: kun få eksemplarer tilbage)

Skriv til: kontakt@birchogbirch.dk

Bog om fødevaretrends_indhold1
Bog om fødevaretrends_indhold2
Bog om fødevaretrends_forfatterne

Hvem har skrevet bogen?

Camilla & Flemming Birch har tilsammen tæt ved 30 års erfaring som trendforskere inden for forbrug, fødevarer og detailhandel. De har holdt over 500 foredrag, seminarer og workshops og skrevet mere end 500 artikler.

Mange virksomheder læner sig op ad Birch & Birch Food Trends årlige fødevareseminar, som forudser udviklingen i branchen.