4 timer der bringer dig på forkant med udviklingen på detailmarkedet
- Målrettet dig, der er leverandør af produkter og ydelser til detailbranchen
- Forstå de udfordringer, som dine detailkunder har brug for at få løst
- Masser af eksempler på virksomheder, der allerede arbejder med det i praksis
- Bliv bedre til at fortælle, hvorfor din virksomhed er relevant i forhold til de udfordringer
Få overblik over detailbranchens største udfordringer
Vi ser på de nyeste og mest fremtidsrettede cases inden for indretning, service, markedsføring og teknologi. Du får indblik i, hvilke behov de imødekommer hos forbrugeren – og hvorfor det er vigtigt for detailbranchen.
Den viden gør dig i stand til at forklare, hvordan din virksomhed, kan skabe værdi for detailhandlen og give relevante konkurrencefordele i konkurrencen om forbrugeren.
Du får bl.a. svar på
- Hvorfor butikkerne ikke kan leve af, at sælge flere ting til kunderne
- Hvorfor den gode butiksoplevelse hverken har noget med events eller service at gøre
- Hvad den nye generation af forbrugere går op i og bruger penge på
- Hvad verdens mest innovative forretninger gør, for at være relevante på et mættet marked
Viden du kan bruge til at skille dig ud fra konkurrenterne
Når dagen er slut, har du et højaktuelt indblik i detailhandlen i de kommende år samt forbrugernes forventninger til butikker, produkter og service.
Du har også fået masser af konkrete eksempler på virksomheder, der arbejder med det i praksis.
Det betyder, at du er klædt på til at tale med detailkæder om, hvordan dine ydelser og produkter skaber konkurrencefordele, der rigeligt er prisen værd.
Du får særligt meget ud af seminaret, hvis du er arbejder med
- Strategi
- Innovation
- Produktudvikling
- Salg
- Markedsføring
Du skal ikke sidde stille og kede dig
Seminaret afholdes i Birch & Birchs køkken, hvor der er plads til 10 mennesker omkring spisebordet.
Det giver en helt anden stemning end til f.eks. store konferencer – du kan stille spørgsmål og få det hele sat i perspektiv i forhold til din virksomhed.
Når man kun er 10 mennesker sammen kommer der gang i debatten, netværket blomstrer, og det er næsten lige så spændende, som det vi sætter på programmet.
De har tidligere deltaget i Birch & Birchs seminarer
Metropol
Økologisk Landsforening
Danish Crown/Tulip
Royal Greenland
7-Eleven
Givskud Zoo
Program
09:30 Kaffe
10:00 Forbrugertrends 2018-2020
Hvor er forbrugerne på vej hen, og hvad er detailhandlens største udfordringer i de kommende år?
11:00 Oplev fremtidens butikskoncepter i dag
Verdens mest innovative butikker lige nu giver dig overblik over nytænkende butiksrum, service, markedsføring og kampagner.
12:00 Frokost
12:30 Crosschannel- og omnichannel-løsninger
Butikker og kampagner, der forbinder den fysiske og den digitale verden. De butikker, der ikke ser alle deres salgs- og markedsføringskanaler som sider af samme sag, lever i en anden virkelighed end deres kunder.
13:30 Debat
14:00 Tak for i dag
Pris: 1.195,00 kr. plus moms
(Inkl. frokost)
Bemærk: Kun 10 pladser pr. seminar
Tid og sted
13. april 2018
Kl. 9.30-14.00
Hos Birch & Birch
Mejerivej 9, 8300 Odder
Spørgsmål?
Har du spørgsmål til indholdet? Eller er du i tvivl om, hvorvidt seminaret er relevant for lige præcis dit arbejdsområde?
Ring til Camilla Birch på tlf. 2614 6242 eller Flemming Birch på tlf. 2571 6242.
Du kan også sende en mail til kontakt@birchogbirch.dk
Bemærk: Tilmelding er bindende. Ved framelding mindre end 1 måned før afholdelse kræves 50 % i gebyr. Ved mindre end 14 dage til afholdelse gives der ingen refusion. Men du er altid velkommen til at give din plads til en anden. Giv os hurtigst muligt besked om, hvem der deltager i dit sted.
Vi forbeholder os ret til at aflyse seminarer ved sygdom, eller andre uforudsete hændelser. I tilfælde af aflysning vil du få tilbudt en anden dato eller få pengene tilbage.