SEMINAR: Skab butiksoplevelser der sælger

29. november 2019

Skab butiksoplevelser der sælger

Forstå grundprincipperne i oplevelsesdesign i detailhandlen og lær hvordan du omsætter dem til en konkret butiksoplevelse, der tiltrækker kunder.

4 timers seminar – max. 10 deltagere

1.895 kr. eks. moms

Spar 500 kr. –  Kun 1.395,-  når du tilmelder dig inden 1. november

Lær at skabe butiksoplevelser, der tiltrækker kunder

Moderne butikker skal tilbyde oplevelser, men hvordan gør man egentlig det? 

Hvordan skaber man den rigtige oplevelse? 

Hvad er forskellen på oplevelser og service? (Hint: Den er stor!)

Er oplevelser det samme som events? (Slet ikke)

På seminaret “Skab butiksoplevelser, der sælger” lærer du om oplevelsesøkonomi specielt for detailhandel, og hvorfor oplevelser er så vigtige for moderne butikker, hvis de skal klare sig i konkurrencen.

Du får masser af praktiske eksempler fra butikker, der skaber små og store oplevelser for kunderne, som du kan lade dig inspirere af.

Du får konkrete redskaber til at udvikle oplevelser, der passer til din butik og dine kunder.

Seminaret er lavet specielt dig, der arbejder med strategi, konceptudvikling eller markedsføring for én eller flere butikker.

 

Føles udsalgssæsonen uendelig?

Hos Birch & Birch møder vi ofte butiksindehavere og kædefolk, der fortæller, at udsalgssæsonen efterhånden føles uendelig.

Kunderne forventer, at få alt til nedsat pris. For hvis varen ikke er på tilbud her, så er den det sikkert et eller andet andet sted på jordkloden.

Er du én af dem, som foretrækker noget andet end blodig priskrig?

Så er du sikkert frustreret over, at detailbranchens traditionelle værktøjer ikke rigtigt løser problemet for dig.

Det skyldes, at konkurrencen i den del af detailbranchen, der ikke handler om pris, i de senere år er rykket til oplevelser. Et område som mange detailfolk ikke har erfaring eller uddannelse i.

Derfor har vi udviklet seminaret “Skab butiksoplevelser, der sælger” til dig, der gerne vil klædes hurtigt og effektivt på til at løse den udfordring.

 

Et seminar, du kan bruge til noget

Din nye viden om butiksoplevelser skal selvfølgelig kunne bruges i praksis, når seminaret er slut. Hvis ikke du kan løse dine opgaver mere effektivt og innovativt, så er det spild af tid.

Derfor bygger alt indhold på eksempler fra virkelighedens detailhandel

Det betyder, at du har nemmere ved at forstå og huske begreberne. Du går hjem med masser af konkrete ideer og inspiration fra butikker, der arbejder med oplevelser på forskellig vis – lige til at arbejdere videre med.

Derfor er der kun 10 deltagere

Når vi ikke er flere, end der kan sidde om et spisebord er der plads til at stille spørgsmål og diskutere med de andre deltagere, som arbejder i samme branche som du.

Det betyder, at du har mulighed for at koble indholdet til lige præcis dine udfordringer, og det gør det nemmere at bruge din nye viden, når du kommer hjem.

 

Hvorfor skal du lytte til os?

Camilla og Flemming Birch er trendforskere med speciale i forbrug og detailhandel. 

Vi har i de seneste 8 år studeret udviklingen i dansk og international detailhandel og hjulpet detailhandlen og dens leverandører med at få forspring i konkurrencen om forbrugeren.

Flemming har desuden i 2018 udviklet kursusindhold og undervist studerende på uddannelsen “Retail Management”, VIA University College i oplevelsesdesign i detailhandlen.

Det betyder, at vi som de eneste kan tilbyde et koncentreret dagsseminar om oplevelsesøkonomi, der er specielt målrettet detailhandlen.

 

Tidligere deltagere

Seminar: Skab butiksoplevelser der sælger

29. november 2019

1.895 kr. eks. moms

Spar 500 kr. –  Kun 1.395,-  når du tilmelder dig inden 1. november

De praktiske detaljer

Tid: Kl. 9.30 – 14.00

Sted: Mejerivej 9, 8300 Odder 

Parkering: Gratis – lige ved døren

Forplejning: En god frokost + rigelige mængder kaffe/te, søde og sunde hapser undervejs

Har du brug for overnatning? Vi (og andre deltagere) anbefaler Odder Parkhotel – nyrenoverede værelser, gratis parkering og behagelig gå-afstand til os. 

Hvis du bestiller direkte og hilser fra Birch & Birch, er der også en gratis drink i baren til dig.

 

Seminaret giver svar på

  • Hvorfor butiksoplevelser er så vigtige?
  • Hvad forskellen er på oplevelser og service?
  • Hvordan du skaber den rigtige oplevelse for netop din forretning og dine kunder?

Du får også

  • Redskaber til at udvikle butiksoplevelser
  • Eksempler på små og store oplevelser fra butikker verden over
  • Inspiration og trends inden for butiksoplevelser

Har du spørgsmål?

Er du i tvivl om seminaret er relevant for lige netop din branche? Om der virkelig er gratis parkering i Odder? Eller noget som helst andet?

Så ring til os på 25 71 62 42 eller skriv til kontakt@birchogbirch.dk

Vi vil hellere end gerne hjælpe dig.